-
Daf CF410 Euro6
-
Daf FL 45-180
-
Daf FL 45-180
-
Daf LF 45 250 Euro5
-
Daf LF 55 220
-
Daf LF 55-180
-
Daf LF 55.220 2008r
-
Daf LF 55-220
-
Daf LF 55-220
-
Daf LF 55-250
-
Daf XF 105 410
-
Daf XF 105 410
-
Daf XF 105 410
-
DAF XF 105.410
Firmy handlujące ciężarówkami zauważają problemy ze sprzedażą tego modelu ciągnika w wersji mocowej 410KM. O wiele chętniej kupowane są ciągniki w wersji mocowej 460KM. Dlatego firmy te korzystają z naszych modyfikacji polegających na podniesieniu mocy i momentu obrotowego (Chiptuning) i od razu zmieniają emblematy na aucie na wersję 105.460 W rzeczywistości silniki różnią się tylko programem dlatego często dokonujemy modyfikacji programowej tego modelu zwiększając moc z 410KM na 460KM i moment obrotowy z 2000Nm na 2300Nm. Te trzysta niutonometrów różnicy pozwala na łatwiejsze pokonywanie wzniesień z ciężkim ładunkiem, wpływa również na bezpieczeństwo czynne umożliwiając szybsze i bezpieczniejsze wykonanie manewru wyprzedzania innej ciężarówki. Dodatkowo zdecydowana większość kierowców zauważa delikatny spadek zużycia paliwa.
Jeżeli interesuję Ciebie podniesienie mocy w Twojej ciężarówce, skontaktuj się z nami. Pomożemy!
Daf XF 105 410
-
Daf XF 105 460
-
Daf XF 105 460
-
Daf XF 105 460
-
Daf XF 105 460 Euro5
-
Daf XF 105 460
-
Daf XF 105 460 Euro6
-
Daf XF 105 460 Euro6
-
Daf XF 105 460 Biały
-
Daf CF 85 360 2008r
-
Awaria podzespołów układu SCR:
- Pompa AdBlue
- Sterownik SCR
- Czujnik NOX
- Czujnik temperatury mocznika AdBlue w zbiorniku
- Czujnik poziomu mocznika AdBlue w zbiorniku
- Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
- Wtryskiwacz mocznika zablokowany
Klient korzystał już wcześniej z naszych usług dlatego w przypadku awarii w kolejnym aucie już wiedział gdzie ma zadzwonić. Instalacja Emulatora SCR
pozwoliła uniknąć wysokich kosztów naprawy SCR. Przy każdym włączeniu stacyjki sterownik silnika odpytuje wszystkie pozostałe moduły sterujące o oryginalność.
Nasz Emulator SCR pozwala na wprogramowanie do niego numeru VIN samochodu, dzięki temu widoczny jest przez system
jako oryginalny sterownik SCR. Po instalacji Emulatora oraz skasowaniu błędów silnik odzyskał nominalną moc i moment obrotowy.
Dodatkowo klient zażyczył sobie opcję Chiptuningu - podniesienie mocy o 50KM oraz momentu obrotowego o 300Nm.
Dzięki temu samochód łatwiej wjeżdża pod wzniesienia, bezpieczniej wykona manewr wyprzedzania, sprawniej radzi sobie z ciężkim ładunkiem.
Właściciel może liczyć na delikatny spadek zużycia paliwa."
DAF XF105 460Black Emulator+ChipTuning
-
Iveco EuroCargo 120E18 2007r
-
Iveco Eurocargo 120EL22
-
Iveco Eurocargo 180E30 Euro5
-
Iveco Eurocargo Chłodnia
-
Iveco Stralis
-
Iveco Stralis 360 Euro5
-
Iveco Stralis 420
-
Iveco Stralis 450 Euro5
-
Iveco Stralis 450 Euro5
-
Iveco Stralis Euro5
-
Iveco Trakker 450
-
MAN
-
MAN TGA 18-440
-
MAN TGA 18-360
-
MAN TGA 26-440
-
MAN TGL 12-240
-
MAN TGM 15.280
Wyposażony w filtr cząstek stałych DPF. Kontrola filtra cząstek stałych/katalizatora wykazała wysoki stopień zapchania. Silnik ma ograniczoną moc, podwyższone zużycie paliwa oraz podwyższony stan oleju silnikowego (rozrzedzonego przez przedostające się paliwo). Po otwarciu układu wydechowego z filtrem DPF/katalizatorem okazało się że wewnętrzny wkład jest kompletnie stopiony i dalsza eksploatacja grozi uszkodzeniem układu turbo. Usunięcie stopionego wkładu wymagał długiej i żmudnej pracy. Instalacja elektronicznego Emulatora DPF umożliwia dalszą eksploatację samochodu pozbawionego wkładu filtra DPF. Silnik odzyskał nominalną moc, zużycie paliwa wróciło do normy, procedury wypalania filtra DPF zostały wyłączone.
Jeśli masz podobny problem ze swoim autem, skontaktuj się z nami, Pomożemy!
MAN TGM 15-280
-
MAN TGS 28-400
-
MAN TGS 26.440
Klient chcąc wyłączyć dawkowanie mocznika AdBlue zastosował najprostsze o najtańsze rozwiązanie czyli samodzielnie podłączył rezystor do czujnika temperatury mocznika w zbiorniku. Komputer silnika widzi w ten sposób ujemną temperaturę i uznaję że mocznik jest zamarznięty w związku z czym, mocznik nie jest pobierany. W takiej sytuacji grzałka w zbiorniku pracuję non stop a silnik pracuje w trybie zimowym. Taka metoda działa tylko w przypadku sprawnego układu SCR. W przypadku usterki pompy AdBlue oraz czujnika NOX silnik ograniczył moc do 50%, na wyświetlaczu deski rozdzielczej widoczne są kontrolki z błędami. W takim przypadku konieczne jest zastosowanie zaawansowanej elektroniki, czyli instalacji Emulatora SCR umożlwiającego ominięcie usterek układu SCR. Po instalacji samochód odzyskał nominalną moc, zużycie paliwa wróciło do normy, kontrolki z błędami przestały się wyświetlać.
Jeśli masz podobne problemy w swojej ciężarówce, zapraszamy do kontaktu, Pomożemy!
MAN TGS 26-440 2011r
-
MAN TGS 41-440
-
MAN TGX 18 440
-
MAN TGX 18-440
-
MAN TGX 18-480
-
MAN TGX 18-440
-
MAN TGX 26-440
-
MAN TGX 28-480
-
Mercedes Actros 4141 BlueTec4 Betoniarka
-
Mercedes Actros 3336
-
Mercedes Actros 1844 MP3
-
Mercedes Actros 1845 MP4
-
Mercedes Actros 1845 MP4
-
Mercedes Actros 1844 2011r
-
Mercedes Actros 1845 MP4
-
Mercedes Actros 1845 BlueTec5 MP4
-
Mercedes Actros 1846 Euro5 Cysterna
-
Mercedes Actros 4141
-
Mercedes Actros 4141 BlueTec4
-
Mercedes Actros 4141 BlueTec4
-
/Mercedes Actros 1844
-
Mercedes Actros 2012r
-
Mercedes Atego 818
-
W samochodzie awarii uległ czujnik NOX oraz rampa sprężonego powietrza SCR. Nie ma potrzeby naprawiania układu. Zainstalowano emulator układu SCR oraz emulator rampy sprężonego powietrza SCR. Po instalacji samochód nie wchodzi w tryb ograniczenia mocy i nie wyświetla kodów błedu.
Mercedes Actros 1844 Bluetec5 MP3
-
Mercedes Actros 3336 Bluetec4
-
Uszkodzony czujnik NOX. Samochód jeździ w trybie ograniczenia mocy, ma podwyższone zużycie paliwa. Po instalacji emulatora moc silnika oraz zużycie paliwa wróciły do normy.
Mercedes Atego 1222 Bluetec5 MP3 2011r
-
Mercedes Atego 1318 Zamiatarka
-
Mercedes Atego 1524 Kontener
-
Mercedes Atego 1318 2008r
-
Mercedes Actros 1851 MP4 2015
-
Mercedes Actros 1855 MP3 2011r
-
Mercedes Actros 2541
-
Mercedes Actros 1844 BlueTec5 ChipTuning
-
Mercedes Atego 818 BlueTec4
-
Mercedes Atego 1224
-
Mercedes Atego 1524
-
Mercedes Atego 1524
-
Mercedes Atego 1224 2010r
-
Mercedes Atego 1224 2010r
-
Mercedes Atego 1224 2010r
-
Mercedes Atego 1524
-
Mercedes Atego 1624
-
Mercedes Atego 1624
-
Mercedes Axor 1840 BlueTec4
-
Mercedes Atego 524 2012r-18G
-
Mercedes Atego1 524 2012r-19G
-
Mercedes Atego 1624 2013r
-
Nissan Atleon 70-14
-
Renault Kerax 410dxi
-
Renault Magnum 460DXI 2008r
-
Renault Magnum 460dxi Euro5
-
Renault Magnum 480dxi
-
Renault Magnum 460dxi E5 2008r
-
Renault Magnum 480dxi EEV
-
Renault Midlum 190dxi
-
Renault Midlum 220dxi Euro5
-
Awaria podzespołów układu SCR:
Po instalacji emulatora SCR samochód odzyskał nominalną moc,
nie wyświetla kontrolek z błedami i nie pobiera mocznika AdBlue.
Urządzenia diagnostyczne widzą normalnie i sprawnie działający układ SCR.
Renault Midlum 220dxi 2010r
-
Renault Midlum 220Dxi 2007r
-
Renault Premium 320dxi
-
Renault Premium 380dxi
-
Renault Premium 320dxi
-
Renault Premium 450dxi
-
Awaria pompy AdBlue, czujnika NOX oraz grzałki w zbiorniku AdBlue.
Nie ma potrzeby kosztownej oraz skomplikowanej naprawy auta. Ponieważ emulator SCR zastępuje wszystkie podzespoły. Układ SCR widoczny jest jako w pełni sprawny i działający
Renault Premium 430dxi 2012
-
Scania G420
-
Scania R400 R440
-
Scania R410 Euro6 2014r
-
Scania R440 2013r
-
Scania R410 Euro6 2014r
-
Scania R410 Euro6 2015r
-
Scania R420
-
Scania R420
Awarie dotyczą podzespołów:
- Rozszczelniona pompa AdBlue
- Sterownik SCR
- Sonda NOX
- Konwerter czujnika NOX
- Moc silnika ograniczona do 50%
Klient zdecydował nie inwestować w naprawę układu SCR. Zamówił instalacje Emulatora który zastępuję wszystkie podzespoły układu. Nasz Emulator SCR pozwala na wprogramowanie do niego numeru VIN oraz numeru części, dzięki temu widziany jest przez urządzenia diagnostyczne jako oryginalny sterownik SCR. Po instalacji Emulatora oraz skasowaniu błędów silnik odzyskał nominalną moc i moment obrotowy.
Scania R420
-
Scania R450 Euro6 2015r
-
Scania R500
-
Scania R560 V8 SUPER
-
Volvo FH
-
Volvo FH 400 Euro5
-
Volvo FH 440 Euro5
-
Volvo FH 440 Euro4
-
Volvo FH 440 Euro5
-
Volvo FH 440 Euro5
-
Volvo FH 460
-
Volvo FH 460 Euro6
-
Volvo FH 460 Euro6
-
Volvo FH 460 Euro6
-
Volvo FH 420
-
Volvo FL 280
-
Volvo FL 280 Euro5
-
Volvo FM 400 Euro4
-
Volvo FM 440 Euro4
-
Volvo FM 450
-
Volvo FH 500
-
Awaria układu SCR AdBlue,
Instalacja emulatora SCR AdBlue Euro6 do CAN silnikowego oraz do CAN spalinowego.
Volvo FH 500 Euro6 2015r
-
Volvo FH500 Euro6 2016r
-
Volvo FL280 Euro5 2007r
-
Autosan
-
Case Magnum 290
-
CLAAS Lexion770
-
Fendt 822 Vario
-
Autobus SOR C12 Euro4 2008r
Klient zakupił auto z problemem dotyczącym układu SCR, z którym poprzedni właściciel nie mógł sobie poradzić. Nowy właściciel nawet nie próbował naprawiać problematycznego układu SCR, dlatego zlecił nam wykonanie diagnostyki oraz wyłączenie układu SCR. Dla nas taki problem nie stanowi żadnego problemu. Diagnoza wykazała usterki:
- Pompa AdBlue
- Sterownik SCR
- Czujnik NOX
- Czujnik poziomu mocznika w zbiorniku
- Ograniczenie mocy i momentu obrotowego do 50%
Instalacja Emulatora SCR wykluczyła powyższe usterki. Po skasowaniu błędów auto odzyskało nominalną moc i moment obrotowy, nie wyświetla błędów i nie pobiera mocznika.
SOR C12 Euro4 2008r
-
Autobus SOR C12 Euro5 2012r
Kolejne auto kupione z problemem układu SCR z którym poprzedni właściciel sobie nie poradził. Diagnostyka wykazała następujące usterki:
- Pompa AdBlue
- Sterownik SCR
- Czujnik NOX
- Wtryskiwacz mocznika
- Grzałka w zbiorniku AdBlue
- Poziom mocznika w zbiorniku
- Ograniczenie mocy i momentu obrotowego silnika
Instalacja Emulatora SCR pozwoliła na uniknięcie wysokich kosztów naprawy układu i wymiany podzespołów. Po skasowaniu błędów silnik odzyskał nominalną moc i moment obrotowy.
Auto nie wyświetla błędów i nie pobiera mocznika.
Właściciel zadowolony bo auto zamiast stać - jeździ i zarabia dla niego pieniądze.
SOR C12 Euro5 EEV 2012r
-
Volvo EC220DL Koparka 2014r
-
Volvo EC250DL Koparka 2013r